EVEN PAUZE - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marion Visser - WaarBenJij.nu EVEN PAUZE - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marion Visser - WaarBenJij.nu

EVEN PAUZE

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marion

12 Juni 2009 | Nederland, Amsterdam

Lieve mensen.
Zooo... de eerste week zit erop.
We hebbben hard gewerkt! Nog van alles goed op de rails krijgen zodat de trein echt gaat rijden zolang wij hier zijn. Enorme schema's met 12 scholen, twee bezoeken per school, presentaties op al die scholen in de derde week, coachingsgesprekken, slotworkshop,alles toch weer net zo aanpassen (inhoudelijk) dat het in de Surinaamse situatie past. iedereen zat hier in huize James Ramlal tot laat in de avond in een hoekje op een laptop te tikken. tot we een voor een omvielen van de slaap. Maar wat is het interessant en het wordt zeer gewaardeerd wat we doen. Wel zien we na een week niveauverschil en ook motivateverschil. Sommigen zijn toch gestuurd ookal zeggen ze dat niet hardop. De grap is wel dat er ook al mensen over de streep zijn getrokken, die aanvankelijk gereserveerd waren en nu om meer vragen.
We hebben het heel goed met ons team hier. Echt heerlijk hoe de meiden mij ook ondersteuen en taken overnemen want er was heel wat te regelen!
Nu is het even pauze... morgen vertekken we naar Brownsberg endaar slapen we in een hangmatje (met Klamboe) onder de sterren... hoe romantisch.
Vanavond begint hier de Suri editie van het filmfestival. Ik val weer met m'n neus in de boter; vorige keer was het IDFA toen ik hier was. In NL kom ik er niet aan toe maar hier neem ik wel even een duik in de filmcultuur.
Lievemensen het is een voorrecht hier te mogen werken, ik kan het iedreen aanraden want het geeft een enorm RIJK gevoel.. iets overdragen.
Volgende week ggan we dan echt de scholen bezoeken.. we kunnen niet wachten!!

BRASA Marion

• 13 Juni 2009 - 15:07

Hil:

Geniet van je wekend.

Liefs mammaxxx

• 14 Juni 2009 - 06:30

Maureen:

Brownsberg, zondagochtenddauw, vogel gekwetter, kopje koffie, wat een uitzicht. Het zwiterlevengevoel!
    Hier is het in ieder geval droog en warm. Hihi!