TV Debuut - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marion Visser - WaarBenJij.nu TV Debuut - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marion Visser - WaarBenJij.nu

TV Debuut

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marion

19 Juni 2009 | Nederland, Amsterdam

Gisteren hebben we ons tv debuut gehad. Op de Ilse Labadie school waar het project Woordpoort loopt is een cameraploeg van net 5 langsgeweest, heeft gefilmd in de les en Fanneke geinterviewd. Het zag er leuk uit! Ook ben ik geinterviewd door de krant De Ware Tijd. Ik ga hem zo kopen. Volgende week komt hopelijk ook een ploeg op het Eefje project op de Fernandezschool. En volgende week vrijdag in On Stage bij de eindpresenatie verwacht ik ook de nodige camera's en reporters... jullie begrijpen het, we worden local celbreties en dat komt iedereen ten goede! Gisteren werd ik aangenaam verrast door de juf op de Samuel LOM School. Ze was aanvankelijk erg onzeker en giechelde veel. Maar de rups heeft zich werkelijk ontpopt tot een vlinder; ze gaf de les als een ware prof en de kinderen straalden. Ook was het hele lokaal versierd. En dat allemaal op een school waar een schrijnend tekort is aan leerkrachten, de leidingevende meer af- dan aanwezig is en kinderen soms echt rare dingen doen (spelen met wapens is daar een van)..
Morgen gaan we voor het weekend naar Tonka Eiland op het Brokopondomeer, klinkt asen piratenavontuur toch?
Jullie hebben alle recht om stinkend jaloers te zijn!
Brasa
Marion

  • 19 Juni 2009 - 12:14

    Broer:

    Leuk! Geniet ervan.

  • 19 Juni 2009 - 18:41

    Hil:

    Weer een fijn weekend, veel plezier. liefsxxxx

  • 21 Juni 2009 - 10:42

    Karin:

    het stinkt hier...
    ik ben stinkend jaloers

  • 24 Juni 2009 - 12:22

    Wulan:

    Hi Marion
    Wat staat er mij een leuk eiland te wachten! Geweldig al die publiciteit! en wat fijn van die juf, echt goed. wij zijn druk bezig de projecten aan het (her)schrijven, de meiden zijn enthousiast en ik hoop inderdaad op een piratenavontuur. gr.wulan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marion

Krater Theater Amsterdam Zuidoost zet zich in om kunst- en cultuureducatie een vaste plek te bezorgen binnen het Special Onderwijs in Suriname.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 248
Totaal aantal bezoekers 15590

Voorgaande reizen:

16 Maart 2010 - 26 Maart 2010

Conferentie Paramaribo

06 Juni 2009 - 05 Juli 2009

Krater goes Suriname

24 November 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: