FOTO's! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marion Visser - WaarBenJij.nu FOTO's! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marion Visser - WaarBenJij.nu

FOTO's!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marion

15 Juni 2009 | Nederland, Amsterdam

YES het is gelukt bij Getting started staan nu de workshop foto's.. meer volgt!
XXMarion

• 15 Juni 2009 - 22:02

Hil:

Te gekke foto's. Je hebt zo te zien wel naar je zin. Succes weer deze week.
    Liefsxxx

• 16 Juni 2009 - 08:22

Jeanette:

Lieve schat,
    Je kan zien aan de foto's dat je nog meer in het land duikt, letterlijk en figuurlijk..
    Wat heerlijk! Dikke Hollandse kus terug, XXX

• 16 Juni 2009 - 08:31

Robert:

Moppie, goeie foto's. In gedachten sta ik naast je onder de waterval. I wish. "Gelukkig" hebben we hier in Amsterdam de hele dag een hemelse waterval. ;-) Heel veel werkplezier in de schooltjes deze week a biga brazza van mij XXX

• 16 Juni 2009 - 10:14

Anna Spohr:

lieve Marion,
    ziet er allemaal erg mooi en inspirerend uit en lekker warm!
    wil je echt graag zien als je terug bent!
    fijne reis nog!

• 16 Juni 2009 - 17:53

Karin:

wat heerlijk om mee te kijken via je foto's. en oh, die waterval. zucht. wat een tof stortbad. dikke knuffel, karin

• 18 Juni 2009 - 07:53

Tessa:

Hoi Marion!

Geweldig allemaal! Wat een ervaring weer he! Gisteren was de educatiemiddag hier in het Bijlmer Parktheater, is allemaal goed gegaan. Heel veel groetjes en plezier! Tessa

• 18 Juni 2009 - 09:58

Ernestine:

Hi Marion,
    Gisteren hebben we de (7 scholen) schoolleiders en cultuurcoordinatoren van de scholen in Zuidoost met enthousiasme verteld over het project in Suriname.
    Jouw docenten en die van Wulan hebben hun presentatie goed voorbereid en Siberia was indrukwekkend met een korte presentatie.
    Het slot was swingend met Wulan die de zaal tot regisseur bombardeerde en ons allerlei bewegingsfratsen liet uithalen op het podium.
    We moeten het zeker herhalen. Elleboog en JTSZO waren ook enthousiast. Het filmpje van JTSZO met drie spelers die zijn opgegroeid in de school, was hartverwarmend.

Je leert nu pas de vele verrassende kanten van het land kennen. Er is nog meer hoor.
    Groet,
    Ernestine

• 22 Juni 2009 - 09:59

Saundra:

He Marion,

Ik zit net al je leuke berichten te lezen en de foto´s te bekijken. wat heerlijk zeg wat je allemaal daar meemaakt en ook dat het zo goed gaat. Echt geweldig.

Nog heel veel succes, ik weet niet hoelang je nog blijft, maar geniet ervan.
    Liefs,
    Saundra