even out.. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marion Visser - WaarBenJij.nu even out.. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marion Visser - WaarBenJij.nu

even out..

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marion

30 Juni 2009 | Nederland, Amsterdam

Lieve mensen..
Dat ik een redelijk gevoelig darmstelsel heb wist ik al,en dat heb ik geweten de afgelopen 2 dagen.. Zondagavond begon het gezeur, en na een moeizame nacht (ik zal jullie de details besparen) werd ik misselijk wakker.Om kort te gaan, ik blijk een allergische reactie te hebben gehad op iets in het voedsel. Natuurlijk was ik bang voor allerlei enge ziektes, een infectie, maar een atrsenbezoek en nog een telefonisch consult was ik ondanks de pijn gerustgesteld. Vannacht heerlijk geslapen en vandaag ook, de pijn is helemaal weg en ik kan jullie niet zeggen wat een opluchting dat is. Ziek zijn in de tropen in niet leuk!
Vandaag bereidt iedereen zich hier voor op het grootste feest van het jaar: Keti Koti (Bevrijd van de ketenen), de grote herdenking van de afschaffing van de slavernij. Er wordt niet gewerkt en overal is het feest. We zijn erbij!
Daarna nog maar 2 dagen en dan alweer terugvliegen... de tijd gaat hier razendsnel.
Nog even genieten van al het moois hier!!
Brasa Marion.

• 30 Juni 2009 - 22:33

Irene:

Hallo daar,
    Gelukkig ben je weer beter!
    Vanmorgen openingsoverleg gehad in het BPT en ze waren onder de indruk van de Highlights! Go Girl! Ook hier in het tropische Zuidoost gaat het werk gewoon door! Geniet van de laatste dagen. See you back home.

• 01 Juli 2009 - 09:12

Robert:

kan niet wachten tot ik die brasa van je in ontvangst mag nemen.

XXXXXRRR

• 01 Juli 2009 - 22:08

Hil:

Gelukkig dat je niet zo lang ziek geweest bent en dat je nog van de laatste dagen kan genieten. Nog veel plezier en voor later, goeie reis naar huis en hoop je gauw te zien.
    Liefsxxx