even out.. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marion Visser - WaarBenJij.nu even out.. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marion Visser - WaarBenJij.nu

even out..

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marion

30 Juni 2009 | Nederland, Amsterdam

Lieve mensen..
Dat ik een redelijk gevoelig darmstelsel heb wist ik al,en dat heb ik geweten de afgelopen 2 dagen.. Zondagavond begon het gezeur, en na een moeizame nacht (ik zal jullie de details besparen) werd ik misselijk wakker.Om kort te gaan, ik blijk een allergische reactie te hebben gehad op iets in het voedsel. Natuurlijk was ik bang voor allerlei enge ziektes, een infectie, maar een atrsenbezoek en nog een telefonisch consult was ik ondanks de pijn gerustgesteld. Vannacht heerlijk geslapen en vandaag ook, de pijn is helemaal weg en ik kan jullie niet zeggen wat een opluchting dat is. Ziek zijn in de tropen in niet leuk!
Vandaag bereidt iedereen zich hier voor op het grootste feest van het jaar: Keti Koti (Bevrijd van de ketenen), de grote herdenking van de afschaffing van de slavernij. Er wordt niet gewerkt en overal is het feest. We zijn erbij!
Daarna nog maar 2 dagen en dan alweer terugvliegen... de tijd gaat hier razendsnel.
Nog even genieten van al het moois hier!!
Brasa Marion.

  • 30 Juni 2009 - 22:33

    Irene:

    Hallo daar,
    Gelukkig ben je weer beter!
    Vanmorgen openingsoverleg gehad in het BPT en ze waren onder de indruk van de Highlights! Go Girl! Ook hier in het tropische Zuidoost gaat het werk gewoon door! Geniet van de laatste dagen. See you back home.


  • 01 Juli 2009 - 09:12

    Robert:

    kan niet wachten tot ik die brasa van je in ontvangst mag nemen.

    XXXXXRRR

  • 01 Juli 2009 - 22:08

    Hil:

    Gelukkig dat je niet zo lang ziek geweest bent en dat je nog van de laatste dagen kan genieten. Nog veel plezier en voor later, goeie reis naar huis en hoop je gauw te zien.
    Liefsxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marion

Krater Theater Amsterdam Zuidoost zet zich in om kunst- en cultuureducatie een vaste plek te bezorgen binnen het Special Onderwijs in Suriname.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 357
Totaal aantal bezoekers 15601

Voorgaande reizen:

16 Maart 2010 - 26 Maart 2010

Conferentie Paramaribo

06 Juni 2009 - 05 Juli 2009

Krater goes Suriname

24 November 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: