Piraten foto's - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marion Visser - WaarBenJij.nu Piraten foto's - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marion Visser - WaarBenJij.nu

Piraten foto's

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marion

22 Juni 2009 | Nederland, Amsterdam

Onder her vorige bericht (TV debuut) zijn enkele spectaculaire avonturenfoto's geplaatst!
Het heeft daar lekker gespookt zodat we later vertrokken vandaag. maar op de foto's zie je dat we toch niet veel meer deden dan in hangmatten uitbuiken van al dat heerlijke eten van onze prive kok Suzanne.
De vieuw daar is spectaculair, nooit zoiets eerder gezien...

liefs Marion

• 22 Juni 2009 - 08:13

Hil:

Ben je met vakantie of ben je aan 't werk in Suriname? Leuke foto"s.

Liefsxxx

• 22 Juni 2009 - 08:23

Jeanette:

Volgend jaar: vrienden gaan mee met Krater. Steun nu alvast de Vrienden van Krater; bankrekeningnummer: 456550752

• 22 Juni 2009 - 13:12

Kirsten:

Ha lieverd, het oogt en klinkt geweldig allemaal, wie had dat ooit gedacht toen we de woordpoort twee jaar geleden openden...
    Jinka en Joppe hebben hun bandana's al om om mee op piratentocht te gaan! Dikke dikke zoen

• 24 Juni 2009 - 21:26

Jacquelijne:

Wauw!!
    Mooi hooi, wat leuk om al die gezichten te zien. En wat een lief kikkertje...