Time flies.. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marion Visser - WaarBenJij.nu Time flies.. - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marion Visser - WaarBenJij.nu

Time flies..

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marion

03 Juli 2009 | Nederland, Amsterdam

En toen was de laatste dag alweer aangebroken. Zittend in het ochtendzonnetje besef ik hoe belachelijk snel deze 4 weken voorbij zijn gevlogen..time flies when you're having fun. De vogels, de gekko's, de jasmijn, de palmen,zucht ik zal ze missen. We waren hier vooral om te werken (ookal lijken de foto's iets anders te vertellen) en dat was weer heel bijzonder. In grote lijn zijn we zeker in onze opzet geslaagd, en zijn er nu mensen in het onderwijs wakker geworden: we kunnen ook nog iets anders met onze kids doen dan rekenen en taal. Want ook in het speciaal onderwijs blijft men vaak hangen in reguliere programma's. En hoe leuk is het om te zien dat mensen die verlegen en gereserveerd binnenkomen plotseling een hele andere blik in hun ogen krijgen. Plus natuurlijk al die stralende kinderkoppies. Weer is bewezen dat theater werkelijk een middel kan zijn om mensen te openen; onvermoede talenten te prikkelen, en gewoon enorm veel plezier naar boven te halen.
Nu nog even de laatste dingetjes afronden, en in een laatste avond feestje duiken..
Brasa en tot in het Amsterdamse;
Marion & co