Ivy Donkerblauw - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marion Visser - WaarBenJij.nu Ivy Donkerblauw - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marion Visser - WaarBenJij.nu

Ivy Donkerblauw

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marion

09 Juni 2009 | Nederland, Amsterdam

Zoals dat gaat met dingen regelen op afstand.. je loopt altijd een zeker risico, zeker als de informatie over meerdere schijven gecommuniceerd wordt.
Een voorbeeld.
Bij het project Eefje Donkerblauw (door de dames hier al omgedoopt tot Ivy, wat natuurlijk veeeel beter klinkt in het Surinaams)horen 2 hanpoppen, zijnde Ivy en Koning Goudgeel. Deze poppen zijn hier ter plaatse gemaakt; ook nog een haastklus vanwege een afzegging van de oorspronkelijke poppenmaakster (mw Ha. blijkt niet zo betrouwbaar te zijn als ze leek!) Met spanning opende we gisteren de tassen met handpoppen en wie kwamen daar uit tevoorschijn...Koningin Goudgeel en Evert(??) Donkerblauw. Met snor en al. De koning had mooi lang haar en prachtige oorbellen.. affijn we hebben er heel hard om gelachen en het is allemaal te verhelpen.
Vandaag zijn we alledrie begonnen met les 1 van ons programma. het was erg leuk, spannend, voor sommigen viel het mee, het spelplezier overwon de aanvankelijke zenuwen. Mooi om te zien!
Morgen verder;
biggi Brasa
Marion.

• 09 Juni 2009 - 21:18

Jacquelijne:

Goed verhaal!! Zie het voor me.
    Liefs.

• 10 Juni 2009 - 09:31

Maureen:

Wel lieve collega,
    Heerlijk om op de hoogte te blijven. Bij ons in het nieuwe gebouw is het nog heeeel erg wennen. We hebben een prachtig gebouw en missen elkaar heel erg. Nu moet ik iets met de provider gaan doen.
    Doeeiii, Maureen

• 10 Juni 2009 - 13:37

Marlon Reina:

Welkom in Suriname Marion. Heel goed om erom te lachen, misschien kan Evert later een rol gaan spelen!

• 10 Juni 2009 - 13:37

Marlon Reina:

• 10 Juni 2009 - 14:03

Nico:

Dushi,
    Fijn dat je je weer zo thuis voelt daar! Ik "speel" de komende dagen weer met vuur in Vierhouten en hoop dat je wat zon deze kant op kan 'beamen'... Kunnen we wel gebruiken! Veel plezier xx Nico