Openingstresss - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Marion Visser - WaarBenJij.nu Openingstresss - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Marion Visser - WaarBenJij.nu

Openingstresss

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marion

15 Maart 2008 | Suriname, Paramaribo

Vanavond gaat het allemaal gebeuren.. met de nodige spanning en sensatie die daaraan voorafgaat. Het was me het avondje wel; en het komt zoals altijd met dit soort monsterondernemingen ook altijd weer goed.
Na de eerste chaotische doorloop schoot theaterdirecteur Christine Lemaire van Jeugdtheater Hofplein uit Rotterdam te hulp en begon in no time een draaiboek met alle ques voor iedereen, technici, floormanagers en groepen te maken.Ik heb een tijdje naast haar gezeten en we hadden er grote lol in. Ondertussen regisseerden haar man Louis Lemaire en Helen de laatste scene. Er was onverwacht een speler afwezig en er moest geinproviseerd worden.. De tweede doorloop was een verademing en iedereen heeft nu vertrouwen en zin in vanavond!
Verder geniet ik van kip met kouseband aan de Waterkant, het heerlijke weer (minder heet nu. lekker zwoel)en het hier zijn.
Liefs, brasa
Marion

  • 15 Maart 2008 - 16:10

    Irene Lips:

    Weet je al wat je aantrekt lieve bobo?
    Hoop dat de muggen zich een beetje ingehouden hebben. Camouflage stift kan uitkomst bieden.
    Toi toi toi vanavond!!!
    Brasa terug.
    Irene

  • 16 Maart 2008 - 11:16

    Hil:

    Lieve Marion.

    Had je succes met je Dress?

    Ik moet je even vertellen dat ik gisteren naar de maraton voorstelling Odysseus geweest ben in het Appeltheater in Scheveningen.Het duurde maar liefst 8 uur en 3 kwartier met diverse pauzes en eten. Ik heb nog nooit zoiets gezien, het was geweldig.

    Is alles goed gegaan gisteravond? Ik hoor het nog wel.

    Heel veel plezier nog.

    Liefs mammaxxx

  • 16 Maart 2008 - 14:44

    Wulan:

    Hi Marion
    Gaat allemaal lekker daar, zo te lezen. Improviseren hoort er nu eenmaal bij, maar jullie zijn on top. Die jurk klinkt goed. Het is helaas koud en nat hier.
    Gr. Wulan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

21 Maart 2008

Back home

17 Maart 2008

job done

16 Maart 2008

Top avond

15 Maart 2008

meer lezers

15 Maart 2008

Openingstresss
Marion

Krater Theater Amsterdam Zuidoost zet zich in om kunst- en cultuureducatie een vaste plek te bezorgen binnen het Special Onderwijs in Suriname.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 101
Totaal aantal bezoekers 15600

Voorgaande reizen:

16 Maart 2010 - 26 Maart 2010

Conferentie Paramaribo

06 Juni 2009 - 05 Juli 2009

Krater goes Suriname

24 November 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: