Openingstresss - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Marion Visser - WaarBenJij.nu Openingstresss - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Marion Visser - WaarBenJij.nu

Openingstresss

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marion

15 Maart 2008 | Suriname, Paramaribo

Vanavond gaat het allemaal gebeuren.. met de nodige spanning en sensatie die daaraan voorafgaat. Het was me het avondje wel; en het komt zoals altijd met dit soort monsterondernemingen ook altijd weer goed.
Na de eerste chaotische doorloop schoot theaterdirecteur Christine Lemaire van Jeugdtheater Hofplein uit Rotterdam te hulp en begon in no time een draaiboek met alle ques voor iedereen, technici, floormanagers en groepen te maken.Ik heb een tijdje naast haar gezeten en we hadden er grote lol in. Ondertussen regisseerden haar man Louis Lemaire en Helen de laatste scene. Er was onverwacht een speler afwezig en er moest geinproviseerd worden.. De tweede doorloop was een verademing en iedereen heeft nu vertrouwen en zin in vanavond!
Verder geniet ik van kip met kouseband aan de Waterkant, het heerlijke weer (minder heet nu. lekker zwoel)en het hier zijn.
Liefs, brasa
Marion

• 15 Maart 2008 - 16:10

Irene Lips:

Weet je al wat je aantrekt lieve bobo?
    Hoop dat de muggen zich een beetje ingehouden hebben. Camouflage stift kan uitkomst bieden.
    Toi toi toi vanavond!!!
    Brasa terug.
    Irene

• 16 Maart 2008 - 11:16

Hil:

Lieve Marion.

Had je succes met je Dress?

Ik moet je even vertellen dat ik gisteren naar de maraton voorstelling Odysseus geweest ben in het Appeltheater in Scheveningen.Het duurde maar liefst 8 uur en 3 kwartier met diverse pauzes en eten. Ik heb nog nooit zoiets gezien, het was geweldig.

Is alles goed gegaan gisteravond? Ik hoor het nog wel.

Heel veel plezier nog.

Liefs mammaxxx

• 16 Maart 2008 - 14:44

Wulan:

Hi Marion
    Gaat allemaal lekker daar, zo te lezen. Improviseren hoort er nu eenmaal bij, maar jullie zijn on top. Die jurk klinkt goed. Het is helaas koud en nat hier.
    Gr. Wulan