meer lezers - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Marion Visser - WaarBenJij.nu meer lezers - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Marion Visser - WaarBenJij.nu

meer lezers

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marion

15 Maart 2008 | Suriname, Paramaribo

Jente en Fanneke ik heb jullie ook toegevoegd. Julie kunnen eerdere berichten ook vinden op deze pagina. En o ja voor ik het vergeet het belangrijkste: the Dress. Ik draag vanavond een mooi vallend zwart jurkje met een transparante bloemenblouze losjes over mijn boezem geknoopt, jawel.

  • 15 Maart 2008 - 17:52

    Nico:

    Ik was al een beetje in de tropische sferen door die kip met kouseband,vergezeld door dat zwoele briesje..... Maar nu nog dat zwarte jurkje met bloemenblouze losjes over de boezem??
    Ik geniet met je mee!
    Veel plezier en succes
    xx Nico

  • 15 Maart 2008 - 19:41

    Jacquelijne:

    weet niet of jouw avond al was of nog komt... maar ik hoop dat het fantastisch is!Kan eigenlijk niet stuk... een zart jurkje Chanel wist het al... je hebt niets meer nodig...
    Leuk dat je meedoet met de workshop volgende zaterdag trouwens.
    Liefs!

  • 15 Maart 2008 - 19:56

    Jente:

    Marion, ik heb het één en ande gelezen, wat spannend allemaal. Dat jurkje maakt het plaatje compleet, toch? Wat een eer om daar te zijn!

    Brasa,

    Jente ;-)

  • 15 Maart 2008 - 20:51

    Ivana:

    nu willen we snel the foto's. brasa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

21 Maart 2008

Back home

17 Maart 2008

job done

16 Maart 2008

Top avond

15 Maart 2008

meer lezers

15 Maart 2008

Openingstresss
Marion

Krater Theater Amsterdam Zuidoost zet zich in om kunst- en cultuureducatie een vaste plek te bezorgen binnen het Special Onderwijs in Suriname.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 69
Totaal aantal bezoekers 15591

Voorgaande reizen:

16 Maart 2010 - 26 Maart 2010

Conferentie Paramaribo

06 Juni 2009 - 05 Juli 2009

Krater goes Suriname

24 November 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: