meer lezers - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Marion Visser - WaarBenJij.nu meer lezers - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Marion Visser - WaarBenJij.nu

meer lezers

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marion

15 Maart 2008 | Suriname, Paramaribo

Jente en Fanneke ik heb jullie ook toegevoegd. Julie kunnen eerdere berichten ook vinden op deze pagina. En o ja voor ik het vergeet het belangrijkste: the Dress. Ik draag vanavond een mooi vallend zwart jurkje met een transparante bloemenblouze losjes over mijn boezem geknoopt, jawel.

• 15 Maart 2008 - 17:52

Nico:

Ik was al een beetje in de tropische sferen door die kip met kouseband,vergezeld door dat zwoele briesje..... Maar nu nog dat zwarte jurkje met bloemenblouze losjes over de boezem??
    Ik geniet met je mee!
    Veel plezier en succes
    xx Nico

• 15 Maart 2008 - 19:41

Jacquelijne:

weet niet of jouw avond al was of nog komt... maar ik hoop dat het fantastisch is!Kan eigenlijk niet stuk... een zart jurkje Chanel wist het al... je hebt niets meer nodig...
    Leuk dat je meedoet met de workshop volgende zaterdag trouwens.
    Liefs!

• 15 Maart 2008 - 19:56

Jente:

Marion, ik heb het één en ande gelezen, wat spannend allemaal. Dat jurkje maakt het plaatje compleet, toch? Wat een eer om daar te zijn!

Brasa,

Jente ;-)

• 15 Maart 2008 - 20:51

Ivana:

nu willen we snel the foto's. brasa