job done - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Marion Visser - WaarBenJij.nu job done - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Marion Visser - WaarBenJij.nu

job done

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marion

17 Maart 2008 | Suriname, Paramaribo

Gisteravond hebben we geheel in stijl met champagne, friet en kalfskroketten van Van Dobben het succesvolle weekend gevierd. De voorstellingen verliepen weer heel goed en iedereen was trots en blij.
Ik heb een video opname kunnen maken van de middag voorstelling; foto's maken met mijn camera was met de belichting helaas onmogelijk. Wel heb ik sfeerfoto's van buiten die ik probeer te plaatsen.
Vanochtend was ik bij de beauty salon waar ze me nog kenden van de vorige keer, en had ik gelijktijdig een facial plus pedicure.. heel apart en heeerlijk. Nu zit ik hier bij Zus en Zo weer zo vertrouwd te typen en na te genieten. Ik voel me hier al zo thuis. dat is denk ik ook omdat ik geen toerist ben, hoewel, morgen ga ik naar White Beach, en woensdag de boottocht naar de plantages maken onder leiding van Cyntia MCloid. Ze schijnt fantastisch te vertellen over de geschiedenis van Suriname. Ik ben inderdaad een bofkont, ik weet het, en zal proberen wat zwoelte mee te nemen om de lente in te luiden..
Brasa
Marion

  • 17 Maart 2008 - 16:04

    Jacq:

    Jeetje, leuk hoor!! De zon schijnt even bij het lezen van je bericht.

  • 17 Maart 2008 - 16:44

    Irene Lips:

    Kan niet wachten op het beeldmateriaal.
    Leuk om te projecteren bij de Sky Highlights....
    Geniet nog heerlijk na.

    Goeie terugreis straks.

    Irene

    P.S. Mama Kirsten is vandaag weer begonnen. Alsof ze nooit is weggeweest. Heerlijk!

  • 18 Maart 2008 - 09:45

    Kirsten:

    Ha lieverd! Wat een heerlijke berichten allemaal. Fantastisch dat het allemaal zo goed loopt daar, en de kinderen naar zo'n mooie school kunnen.
    Ik ben ook weer van start, de drempel was errrrrg hoog maar ik zit er alweer helemaal in en Jinka is een droombaby. Ze had het enorm naar haar zin op de crèche (BJ is maar 4 keer gaan knuffelen om "te kijken of ze geen last van krampjes had"). Vandaag hou ik één groot badjes-en-verwen-feest met haar. Ze mist je wel hoor! Tot snel en vlieg voorzichtig...dikke zoen

  • 18 Maart 2008 - 11:18

    Jeanette:

    Lieve Zwoele Marion,

    Wat geweldig dat het zo goed ging/gaat, wat heerlijk dat je nog een beetje van Suriname zelf kan genieten en wat is het toch leuk om alle reacties te lezen van anderen.
    Ik heb net een hele leuke sollicitante uitgezwaaid en een nieuwe opdrachtgever binnengehaald. Dus mijn dag kan niet meer stuk.
    Gisteravond Familie Avenier 3+4.Geweldig. Maria Goos is en blijft bijzonder.
    Daarna oesters gegeten met Joris. Hemels. xxxx Jeanette

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

21 Maart 2008

Back home

17 Maart 2008

job done

16 Maart 2008

Top avond

15 Maart 2008

meer lezers

15 Maart 2008

Openingstresss
Marion

Krater Theater Amsterdam Zuidoost zet zich in om kunst- en cultuureducatie een vaste plek te bezorgen binnen het Special Onderwijs in Suriname.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 99
Totaal aantal bezoekers 15590

Voorgaande reizen:

16 Maart 2010 - 26 Maart 2010

Conferentie Paramaribo

06 Juni 2009 - 05 Juli 2009

Krater goes Suriname

24 November 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: