Top avond - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Marion Visser - WaarBenJij.nu Top avond - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Marion Visser - WaarBenJij.nu

Top avond

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marion

16 Maart 2008 | Suriname, Paramaribo

What a night..
We kunnen toch echt wel zeggen: het dak ging eraf. (Terwijl het er net goed en wel op zit:) Om bij het slot te beginnen, het was een werkelijk oorverdovend applaus, voor de kinderen, van de kinderen voor Helen en de docenten en iedereen die heeft meegewerkt. Gewoon kippevel.
De voorstelling was een aaneenschakeling van dans, zang, theater en ook nog film, waarin ook de door mij uit Nederland meegebrachte video-felicitaties door kinderen van de JTS Zuidoost een mooie plek hadden! Heelijk om mee te maken allemaal. Tot slot zijn Zulile en ik ook nog ingezet als veilingmeesters en hebben we voor twee kunststoelen 2800 euro opgehaald voor kindertehuizen in Suriname...
De rest volgt later, nu gaan we weer aan de slag hier. Vandaag help ik achter de schermen bij de twee voorstellingen voor de ouders. Dus tot snel!
Liefs, Marion

• 16 Maart 2008 - 22:33

Je Pa:

Lieverd wat heerlijk voor iedereen die betrokken is daar in Paramaribo en dus ook voor jou.
    Gefeliciteerd allemaal!!!
    Ga zo door!
    Gerrit en Jacqueline.

• 17 Maart 2008 - 14:52

Anna:

mazzelkont!

Ga maar weer lekker uitgebreid schrijven zodat wij allemaal een reis zonder te reizen kunnen maken.
    Zeker mensen, die meer buik dan hoofd zijn en nog maar amper naar de bakker kunnen zijn blij met reisverhalen van vertrouwden!
    heel veel plezier!

liefs
    anna

• 18 Maart 2008 - 13:17

Wulan:

Hi Marion
    Excellent! Ja, dan komt alles bij mekaar. en wat mooi van die kunststoelen...hier is het helder en koud, maart roert haar staart. gr. Wulan