ik ben er - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Marion Visser - WaarBenJij.nu ik ben er - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Marion Visser - WaarBenJij.nu

ik ben er

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marion

13 Maart 2008 | Suriname, Paramaribo

Hallo allemaal!
Ik heb een hele relaxete reis gehad met wel wat vertraging, maar lag languit op 3 stoelen... war heerlijk om hier weer te zijn. Het is zo gek want zo vertrouwd. Alsof ik hier gistern nog was. Gerdien kwam me afhalen en in de taxi vertelde ze over de drukte bij On Stage; het is niet niks zo'n opening met al die kinderen. Morgen is er generale repetitie, ik moet denken aan de mega schoolprojecten van Krater met hele scholen, en hoe we dan altijd buffelen.
Straks zie ik Helen en Zulile; de koffie bij Zus en Zo smaakt weer heerlijk, en de muggen hebben me ook al verwelkomd, kortom wat wil een mens nog meer??
Liefs en tot snel,
Marion

  • 13 Maart 2008 - 14:42

    Broer:

    Hoi zus, heel veel plezier. Ik ben vandaag net terug uit Thailand en dat was ook een groot feest. Hoop dat je het net zo naar je zin zult hebben. Liefs, broer

  • 13 Maart 2008 - 14:46

    Jacquelijne:

    Hee wat leuk! Je bent weer daar. Heel veel plezier!

  • 13 Maart 2008 - 15:31

    Maureen:

    Geniet hoor Marion. Doe Helen en Zu de groeten, drink je een Parbo voor me en groet mijn familie wanneer je ze ziet op zaterdag.
    brasa

  • 13 Maart 2008 - 16:30

    Hil Visser:


    Geniet ervan.

    Liefs Hil.

  • 13 Maart 2008 - 20:29

    Ivana:

    Oh ik kan het me helemaal voorstellen! Geniet ze!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

21 Maart 2008

Back home

17 Maart 2008

job done

16 Maart 2008

Top avond

15 Maart 2008

meer lezers

15 Maart 2008

Openingstresss
Marion

Krater Theater Amsterdam Zuidoost zet zich in om kunst- en cultuureducatie een vaste plek te bezorgen binnen het Special Onderwijs in Suriname.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 58
Totaal aantal bezoekers 15594

Voorgaande reizen:

16 Maart 2010 - 26 Maart 2010

Conferentie Paramaribo

06 Juni 2009 - 05 Juli 2009

Krater goes Suriname

24 November 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: