luie zondag - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Marion Visser - WaarBenJij.nu luie zondag - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Marion Visser - WaarBenJij.nu

luie zondag

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marion

02 December 2007 | Suriname, Paramaribo

Lieve mensen,
Wat heerlijk om te lezen allemaal.
Ik probeer zo de verkleinde foto'ste plaatsen.
Vandaag was het heel gezellig bij White Beach ookal regende het constant. Samen met Arichelle en Sacha (gezellige dame uit de guesthouse, woont in A'dam bij mij om de hoek!)lekker gehangen, zo ga ik met Sacha eten.
Ik ben trots op de Girlz en the Women!!
Ivana; ik moet lachen om je schoenloze zoon.. fijne Sint allemaal;
Tot snel weer
liefs
Marion

• 02 December 2007 - 21:33

Kirsten:

Ha lieverd!
    Wat een avonturen en wat heerlijk om ze zo toch een beetje mee te kunnen volgen. Hopelijk zie je ook nog wat Surinaamse zon..Veel plezier weer morgen met de kinderen (en de rest natuurlijk)!

Dikke zoen

Ps. Humpiedump is van breakdance afgestapt en sinds de grote draai gespecialiseerd in ondersteboven jumpstylen. Een heel bijzonder gevoel...

• 02 December 2007 - 23:08

Helen Kamperveen:

Lieve Marion
    Het is duidelijk, je geniet van je verblijf hier en ook van de kids en dat maakt mij weer blij.
    Bedankt voor je fantastische bijdrage tot nu toe, ik verheug me op week twee.
    Brasa, Helen.