Nog eventjes - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marion Visser - WaarBenJij.nu Nog eventjes - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marion Visser - WaarBenJij.nu

Nog eventjes

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marion

27 Mei 2009 | Nederland, Amsterdam

Lieve mensen;
Nog eventjes wachten en dan mag ik me weer per vliegtuig over de grote oceaan laten vliegen; op weg naar een van mijn favoriete landen: Suriname! Doel van de reis is dit keer het overgragen van theaterprojecten naar het speciaal onderwijs. De muggenspray zit al in de tas; ik hou jullie op de hoogte!
Liefs
Marion

  • 27 Mei 2009 - 21:00

    Jacquelijne:

    Ik ga weer virtueel met je mee!! En ga al vast naar de zonnebank.
    Liefs en heel veel voorpret. XXX

  • 27 Mei 2009 - 21:51

    Gerrit Visser:

    Lieverd,
    Nu alvast een heel voorspoedige reis en een geslaagd project gewenst!
    Maar wellicht spreken we elkaar nog voor vertrek.
    Liefs en groeten,
    je Pa.

  • 28 Mei 2009 - 05:37

    Nico:

    Je bent een bofkont! Maar ik gun het je van harte... Geniet van de voorpret.
    Liefs en groetjes, Nico

  • 28 Mei 2009 - 07:56

    Karin:

    We gaan zien gaan of jij daarna nog weet waar je huis woont als jij t zo favoriet vind daar.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marion

Krater Theater Amsterdam Zuidoost zet zich in om kunst- en cultuureducatie een vaste plek te bezorgen binnen het Special Onderwijs in Suriname.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 61
Totaal aantal bezoekers 15595

Voorgaande reizen:

16 Maart 2010 - 26 Maart 2010

Conferentie Paramaribo

06 Juni 2009 - 05 Juli 2009

Krater goes Suriname

24 November 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: