toelichting - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Marion Visser - WaarBenJij.nu toelichting - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Marion Visser - WaarBenJij.nu

toelichting

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marion

10 December 2007 | Suriname, Paramaribo

De lesfoto's spreken voor zich, de drukte in de Palmentuin was mijn uitzicht vanuit het Pension, op 25 november op het onafhankelijkheidsfeest.
En dan nog die beroemde Kathedraal in de steigers.
Groetjes
Marion

• 10 December 2007 - 22:13

Gerrit Visser:

Hi love,
    We hebben gisteravond vijf keer geprobeerd Raya en jullie te bellen voor een gezongen felicitatie aan Raya en een van harte welcome back aan jou. Maar het staat als het goed is op jullie diverse voicemails en antwoordapparaten want we kregen op geen van de nummers gehoor.
    Tot gauw, nou ja dat wordt midden januari, en we zijn heel erg benieuwd naar je fotos en naar de tv uitzending. Hopelijk neemt iemand dat op en kunnen we dit later zien want hier kunnen we de door jou genoemde zender helaas niet ontvangen.
    Liefs en groeten van je pa en Jacqueline.