Amongst cebebryties - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Marion Visser - WaarBenJij.nu Amongst cebebryties - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van Marion Visser - WaarBenJij.nu

Amongst cebebryties

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marion

04 December 2007 | Suriname, Paramaribo

Nou iedere keer als ik denk dit was wel heel erg leuk, gebeurt er toch wer iets dat NOG leuker is!
Kirsten, ons motto Kan het nog leuker is hier in volop van toepassing... gisteravond was ik bij de opening van de Surinaamse IDFA, het internationaal documentaire en flimfestival.Helen had me meegenomen en voor ik het wist zat ik geanimeerd te praten met filmmaker Pim de La Parra, schudde de hand van Cynthia Mc Cloid ( ik hoop dat ik hhar naam goed spel) een beroemde Surinaamse schrijfster.. De Documentaire van wereldkampioene boxen Lucia Reyker stong op het programma en ze was ook nog persoonlijk aanwezig. "a Boxer, a Buddhist" was heel indrukwekkend. Die middag hed ik het boek van ex RTL corresspondente Nina Hoogendoorn gekocht; "Standplaats Suriname" endaar werd ik ook nog even aan voorgesteld door een mederwekster van MTNL die nu hier zijn om een docu over Helen te maken. Morgen komen ze bij de lessen filmen!! Dus jullie begrijpen.. ik zal weer moeten wennen aan de gewone gang van zaken thuis. Alles is hier zo bijzonder!
Ik ga zo lesgeven; Grote BRASA;
Marion

  • 04 December 2007 - 20:34

    Jeanette:

    Sint heeft je altijd een ster gevonden
    en nu word je het onomwonden!
    tussen het dichten en knutselen
    zit ik daarom een gedichtje te frutselen
    veel plezier daar met de kids
    die worden allen grote hits
    doe alle mooie mensen van je relaas
    de hartelijke groeten van Sinterklaas

  • 04 December 2007 - 21:07

    Gerrit Visser:

    Lieverd, wat een te gekke ervaringen tot nu toe en ook vandaag weer. Het typefoutje in en de verkeerde spelling van het meervoud van "celebrity" is dan ook meer dan begrijpelijk bij zoveel opwindende ontmoetingen.
    Houd je haaks en blijf lachen!
    Liefs en groeten uit Spanje van
    je pa en Jacqueline.

  • 04 December 2007 - 22:36

    Ernestine:

    Heerlijk om te lezen over je Surinaamse onderdompeling.
    Je bent meteen onderdeel van het centrum van de culturele scene.
    Geniet maar verder.
    Ernestine

  • 04 December 2007 - 23:53

    Irene:

    Toch heeeeeel bijzonder daar in Suriname.
    Geniet!

  • 05 December 2007 - 11:27

    Helen Kamperveen:

    Nina Jurna is de naam van de correspondente die "Standplaats Suriname" heeft geschreven.
    Ik verheug me op de lessen van vanmiddag.

  • 05 December 2007 - 11:29

    Maureen Healy:

    You go girl!

  • 05 December 2007 - 11:58

    Wulan:

    Hi Marion
    Wat een prachtige belevenissen! Wat had je aan op de celebrity avond... enjoy.
    Gr. Wulan

  • 05 December 2007 - 13:52

    Marlon:

    Ik heb de foto's bekeken. wat leuk. Ik zie al het plezier en de energie van die jonge mensen. Ik heb altijd veel respect voor mensen die het talent, geduld etc. hebben om met ze te werken! Great.
    Geniet goed van je ervaringen daar. Ben je wel aan het werken? Het klinkt zo leuk!

  • 10 December 2007 - 11:22

    Anna:

    d'r komt jaloezie op, Pim de La Parra ontmoeten, dat is een wandelend monument van de anarchistische en low budget-film! Geweldig, misschien kan je nog thuis met hem afspreken en met hem zijn oude nederlandse films kijken...wie weet.
    En wie was er van MTNL? en wanneer kunnen wij dat zien?
    keep it up!
    heel veel liefs...

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Suriname, Paramaribo

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

21 Maart 2008

Back home

17 Maart 2008

job done

16 Maart 2008

Top avond

15 Maart 2008

meer lezers

15 Maart 2008

Openingstresss
Marion

Krater Theater Amsterdam Zuidoost zet zich in om kunst- en cultuureducatie een vaste plek te bezorgen binnen het Special Onderwijs in Suriname.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 155
Totaal aantal bezoekers 15598

Voorgaande reizen:

16 Maart 2010 - 26 Maart 2010

Conferentie Paramaribo

06 Juni 2009 - 05 Juli 2009

Krater goes Suriname

24 November 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: