Conferentie - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marion Visser - WaarBenJij.nu Conferentie - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marion Visser - WaarBenJij.nu

Conferentie

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marion

24 Maart 2010 | Nederland, Amsterdam

Jullie hebben even niet veel van me gehoord; vanwege moeilijke internetverbindingen een drukke agenda vol met onverwachte, soms hilarische calamiteiten. Maar.. het is volbracht. Gisteren hebben we met ruim 60 mensen een vaarconfrentie (nog nooit vertoond in Paramaribo)gehouden op de Suriname rivier. Gezien het feit dat de productionele ondersteuning van Rika, onze partner hier, zich heeft teruggetrokken stonden we er alleen voor.. met als gevolg dat we techniscgh gezien in een gapend gat vielen. Moet ik er erlijkheidshalve wel bij zeggen dat ik me afvrag of deze persoon uberhaupt in staat was geweest ons voor dergelijke gaten te behoeden. Ik vrees van niet. Affijn, na en hoop gepruts met beamers, weigerende laptops en wat dies eeer zij zijn we een uur te laat van start gegaan. Nu hebben we bezoek van Bimla en Noraly dus ik hou het even kort. Maar ik wil jullie de gekste calamiteit niet onthouden.. Een hele liev en hulpvaardige editor had een prachtig hoesje gemaakt bij de niet zonder slag of stoot gemaakte dvd. Echter, stel je onze gezichten voor toen we ondekten dat er in plaats van compilatie dvd project stond: copulatie dvd. We hebben de hoesjes snel verwijderd. Eind goed al goed. wordt alweer vervolgd!!
Marion

  • 24 Maart 2010 - 21:30

    Lotte:

    Ohoh die Rika....Denk dat jullie met deze beslissing tijd gewonnen hebben :D
    Logeer je bij James? Geef je hem een brasa van mij?!
    Tot snel!
    Bosi

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Marion

Krater Theater Amsterdam Zuidoost zet zich in om kunst- en cultuureducatie een vaste plek te bezorgen binnen het Special Onderwijs in Suriname.

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 86
Totaal aantal bezoekers 15561

Voorgaande reizen:

16 Maart 2010 - 26 Maart 2010

Conferentie Paramaribo

06 Juni 2009 - 05 Juli 2009

Krater goes Suriname

24 November 2007 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: