zweten - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marion Visser - WaarBenJij.nu zweten - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marion Visser - WaarBenJij.nu

zweten

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marion

18 Maart 2010 | Nederland, Amsterdam

Lekker zweten... nooit weg in maart. Voorlopig zijn we helemaal zoet met de voorbereidingen van de conferentie; het is altijd weer meer werk als je denkt. Maar langzaam begint alles vorm te krijgen, hebben we nu ruim 60 deelmers naar achtergrond en deskundigheid ingedeeld in 4 workshops on maar wat te noemen. Het internet valt vandaag vsak uit dus ik durf er niet een heel lang verhaal van te maken. Volgens Wulan hebben we nu een borrel verdiend.Proost allemaal en tot snel! Marion

• 18 Maart 2010 - 21:27

Broer:

Succes zus!

• 18 Maart 2010 - 22:01

Maureen:

Suc6 dames en drink ook maar een borrel op mij/ons. Net klaar met 'chef' van mime vrst van Bambi Treize. Goede voorstelling; heerlijk absurd!

• 18 Maart 2010 - 23:32

Hil:

Geniet ervan.Succes. Je rustig houden dan hoef je niet zo te zweten. Veel liefsxxxxxxx

• 18 Maart 2010 - 23:36

Jacquelijne:

Hee dag lieve Marion, nu ben je alweer daar! Wat super voor je. En ik heb nog niet eens gereageerd op je bijzondere droom - was een paar weken naar Havelte. Nu aan de slag met de nieuwe website: www.eenschitterendonderzoek.nl Ik ben er trots op. Heel veel plezier en mooie dingen weer daar. Ik blijf je volgen. Liefs!

• 19 Maart 2010 - 06:18

Lotte:

Geniet er maar lekker van.Hier viel het eerste lentezonnetje in het niet bij de hitte daar :)

• 20 Maart 2010 - 14:42

Jeanette:

Alle vertrouwen dat het goed gaat, fijn is en dat jullie het zweten inmiddels wel gewend zijn. Veel liefs en proost!