we gaan weer! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marion Visser - WaarBenJij.nu we gaan weer! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Marion Visser - WaarBenJij.nu

we gaan weer!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Marion

12 Maart 2010 | Nederland, Amsterdam

Dinsdagochtend vertrekken collega Wulan en ik naar Paramaribo. In 2009 hebben we vanuit Krater Theater dans- en theaterprojecten overgedragen aan leerkrachten in het Speciaal Onderwijs.
Nu volgt de slotconferentie waarop we de resultaten presenteren. Bovendien zijn de nodige notabelen uitgenodigd om deze resultaten om te zetten in effect op de lange duur: harde afspraken over beleid en financiering staan hoog op de agenda.
Dit alles vindt plaats op een grote boot; terwijl we de Suriname rivier afzakken hopen we dat de watergoden ons gunstig gestemd zijn!

• 13 Maart 2010 - 12:19

Irene Lips:

YOU GO GIRLZ!
    I LOVE I WHEN A GOOD THING COMES TOGETHER.

BON VOYAGE

• 13 Maart 2010 - 14:55

Nico:

We gaan weer????
    Ik snap dat je je klus af moet maken daar, maar moet je ondertussen geen Surinaams paspoort aanvragen? Deze reactie komt uiteraard voort uit het feit dat ik gewoon stik-jaloers ben, maar..... Ik gun het je zeer, hoor! Geniet ervan en behouden 'vaart' xxx

• 14 Maart 2010 - 21:42

Gerrit Visser:

Lieverd,
    Heel veel succes en plezier gewenst.
    Gaan de notabelen ook mee op die boot? Dat wordt dan lobbyen van reling tot reling. Houd ze binnenboord!
    Je Pa.